8.4.11

Νέα > Το Populart #3 είναι εδώ!

Σήμερα το πρωϊ, πριν πάω δουλειά, παρέλαβα το νέο τεύχος (#3) του προσωπικού μου τίτλου Populart! Πάνε 4 χρόνια από την τελευταία φορά που κυκλοφόρησε populart και όπως μπορείτε να φανταστείτε, η χαρά μου είναι μεγάλη.

Το τεύχος συλλέγει αρκετά comics μου (πολλά από αυτά ακυκλοφόρητα σε έντυπη μορφή) και πολλές εικονογραφήσεις μου (αρκετές πολύ πρόσφατες). Όλα τα comics είναι σε re-mastered εκδοχή (σε ΟΛΑ η τυπογραφία έχει δουλευτεί από την αρχή, ενώ σε μερικά έχει γίνει ΝΕΑ επεξεργασία στα γκρίζα). Δύο από τα comics του τεύχους υπήρχαν και στο (εξαντλημένο πλέον) Populart #1 και τα έβαλα εδώ μιας και συμπληρώνουν την ενότητα "comics σε εκθέσεις που έχω συμμετάσχει".

Υπενθυμίζω ότι η κανονική τιμή του comic είναι 8,5 euro αλλά θα πωλείται από αύριο καθ' όλη τη διάρκεια του Comicdom Con Athens 2011 έναντι 6 ευρώ (και τις ώρες που θα έχουμε "happy hour" στο giganto-booth, έναντι 5 ευρώ). Το εσωτερικό του τεύχους είναι 48 σελίδες (32 τα comics, 16 το sketchbook) και είναι τυπωμένο σε 2 διαφορετικά είδη χαρτιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: