29.3.09

Έκθεση 5 χρόνια giganto books στην Ένωση Γραφιστών Ελλάδας > Οι πρωτότυπες σελίδες που παρουσιάστηκαν εκει

Η έκθεση "5 χρόνια giganto books" στην Ένωση Γραφιστών Ελλάδας, έφτασε σήμερα στο τέλος της. Παρακάτω βλέπετε στις φωτογραφίες όλα τα πρωτότυπα σκίτσα και σελίδες comics που εκτέθηκαν εκεί! Ευχαριστουμε όλους όσους επισκέφτηκαν την έκθεση και φυσικά την Ένωση Γραφιστών Ελλάδας για την φιλοξενία της (πατήστε πάνω στις εικόνες για να τις δείτε μεγαλύτερες).

"Τούρτα"> σκίτσο εξωφύλλου και πρσχέδιο στησίματος εξωφύλλου από τον Ηλία Κυριαζή.

"Τούρτα" > 2 σελίδες από το εσωτερικό του comic, από τον Ηλία Κυριαζή και εμένα.

"Τούρτα" > 2 σελίδες από το εσωτερικό του comic, από τον Ηλία Κυριαζή και εμένα.

"Τώρα πια ξυπνάω με τον ήλιο" > 8 σελίδες από το εσωτερικό του comic, από τον Παναγιώτη Πανταζή.

"Τώρα!" > 2 σελίδες από το εσωτερικό του comic, από τον Παναγιώτη Πανταζή και εμένα.

"Τώρα!" > 2 σελίδες από το εσωτερικό του comic, από τον Παναγιώτη Πανταζή και εμένα.

"Τώρα!" > 2 σελίδες από το εσωτερικό του comic, από τον Παναγιώτη Πανταζή και εμένα.

"Τώρα!" > 2 σελίδες από το εσωτερικό του comic, από τον Παναγιώτη Πανταζή και εμένα.

"Subart Comics" > σκίτσα και σελίδες από το εσωτερικό των τευχών #1-#3, από τον Βασίλη Μπίμπα και εμένα.

"Populart" #1 > σκίτσα και σελίδες comics από το εσωτερικό, από εμένα.

"Populart" #2 > σελίδες από το εσωτερικό του comic, από εμένα.

"Populart" special - Happy birthday to me! > σκίτσα από το εσωτερικό της έκδοσης, από εμένα.

"KuroShiro" vol.1 > σελίδες comics από το εσωτερικό του τόμου, από τον Ταξή.

"Krak Komiks" > σελίδες comics από το εσωτερικό των τευχών #2 (1η σειρά) και #3 (2η σειρά), από τον Τάσο Μαραγκό.

"Common Comics" > σελίδες comics από το εσωτερικό των τευχών #1 (1η σειρά) και #2 (2η σειρά), από τον Παναγιώτη Πανταζή.

"Common Comics" > σελίδες comics από το εσωτερικό των τευχών #3 (1η σειρά) και #4 (2η σειρά), από τον Παναγιώτη Πανταζή.

"Blast Comics" > σελίδες comics από το εσωτερικό του τόμου, από τον Ανδρέα Παναγιωτόπουλο (1η σειρά) και Ηλία Κυριαζή (2η σειρά).

"Blast Comics" > σελίδες comics από το εσωτερικό του τόμου, από τον Βασίλη Λώλο.

"Blast Comics" > σελίδες comics από το εσωτερικό του τόμου, από τον Μιχάλη Διαλυνά.

"Blast Comics" > σελίδες comics από το εσωτερικό του τόμου, από τον Βασίλη Μπίμπα (1η σειρά) και Γαβριήλ Παγώνη (2η σειρά), σε σενάριο Σταύρου Ντίλιου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: